Hakkımda

Fotoğrafım
Merhaba adım Beyza Kitap okumayı, film ve dizi izlemeyi veya müzik dinlemeyi çok severim. Bu benim ilk bloğum olacak bu yüzden biraz heyecanlıyım aslında. Bu blogta kitap, dizi ve film öneri ve yorumlarında bulunmak istiyorum. Umarım beğenirsiniz :D

16 Ağustos 2014 Cumartesi

Bela Sally Green Kitap Yorumu

Şu anda okuduğum kitap bu aslında:BELA. Kitabk görür görmez çok heyecanlanmıştım çünkü arka kapağında daha yayınlanmadan film hakkı Fıx'a satılmış, 48 dile çevrilmiş diye anlatılıyordu. Ama açıkçası beklentimi karşılamak şöyle dursun kat kat aşağılara düştü. Anlatımdan gayet akıcıydı ama kitapta kendimi bulamadım açıkçası. Beni sarmadı yani. Şu am zorla okumaya ve bitirmeye çalışıyorum. 
Eğer çok canınız sıkıldıysa ve alacak kitap bulamadıysanız okuyun çok fazla pişman olmazsınız bence ama beklentinizi çok da yüksek tutmayın derim :-/

KİTABIMIZ BU:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder