Hakkımda

Fotoğrafım
Merhaba adım Beyza Kitap okumayı, film ve dizi izlemeyi veya müzik dinlemeyi çok severim. Bu benim ilk bloğum olacak bu yüzden biraz heyecanlıyım aslında. Bu blogta kitap, dizi ve film öneri ve yorumlarında bulunmak istiyorum. Umarım beğenirsiniz :D

17 Ağustos 2014 Pazar

Beni seç Kiera Cass

Kitabın Adı: Beni Seç
Yazar Adı: Kiera Cass
Türü: Bilim Kurgu, Distopya, Genç Yetişkin, Romantik
Yayınevi: DEX Kitap
Seri Adı: Beni Seç
Seri Sıralaması: 1
Toplam Kitap Sayısı: 3
Format: Paperback
Dil: Türkçe
Sayfa Sayısı: 299

Çıkış Tarihi: 2013
Çevirmen: Derya İmer AydınlıkBir prens nasıl tavlanır? 

Illéa ülkesinde tüm genç kızlar doğdukları günden beri sınıf atlamanın peşinde. Paha biçilmez mücevherlere, göz alıcı elbiselere ancak bu şekilde sahip olabilecekler. Bunun için tek bir şansları var: SEÇİM. Kıyasıya bir mücadeleyle geçen Seçimi kazanmanın tek yolu Prens Maxon'ı kendine aşık etmek. 

America içinse Seçim, bir kâbustan farksız. Bu yarışa girmeyi kabul ederse, kendisinden aşağı sınıftan olduğu için herkesten gizlediği aşkı Aspen'i arkasında bırakmak zorunda kalacak. Öte yandan bu, ailesinin tek kurtuluş şansı. 

America saraya adım atar atmaz, kendini esrarengiz bir dünyanın içinde bulacak. Saray hiç de dışarıdan göründüğü gibi olmayacak. 

35 kızın katıldığı vahşi bir yarış nasıl kazanılır?

Bu kitap benim çok sevdiğim kitaplardan biridir. Prensler, kraliçeler olmasına rağmen eski zamanda geçmiyor. 3 kitaplık (bir tane de yan kitap var) bir serinin ilk kitabı olan Beni Seç; America'nın ilk aşkı Aspen'i unutup Prens Maxon'a aşık olmasını anlatıyor. Bitirdiğiniz anda ikincisi Elit'i almak için kitapçıya koşacaksınız bence :) Şimdiden iyi okumalar...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder