Hakkımda

Fotoğrafım
Merhaba adım Beyza Kitap okumayı, film ve dizi izlemeyi veya müzik dinlemeyi çok severim. Bu benim ilk bloğum olacak bu yüzden biraz heyecanlıyım aslında. Bu blogta kitap, dizi ve film öneri ve yorumlarında bulunmak istiyorum. Umarım beğenirsiniz :D

14 Ağustos 2014 Perşembe

FLOWER BOY NEXT DOOR KONUSU



Size şu anda izlemekte olduğum bir kore dizisinden bahsedeceğim bugün. Konusuyla klasik kore dizileriyle arasına bir çizgi çekiyor. Bu dizide lisede yaşadığı bazı olaylardan dolayı evden dışarı ihtiyaçları dışında hiç çıkmayan bir kızın, Go Dok Mi'nin hayatı ele alınmış. Karşı apartmandaki doktora platonik aşıktır ve her gün dürbünle onu izler. Doktorun bundan haberi yoktur ancak İspanya'dan gelen çılgın kuzeni Enrique onu fark eder ve bu şekilde Dok Mi'nin hayatına adım atar. Onu saklandığı kutudan çıkarıp gerçek hayata döndürmeye çalışacaktır.
Açıkçası ben beğendim ama sona kadar başrol erkek kim onu çözemedim. Enrique'un kişiliği gerçekten çok şeker. Ve izlerken kendinizi ister istemez Dok Mi'nin yerine koymuş olarak bulacaksınız
İzlerseniz pişman olmayacağınızı düşünüyorum. Ben olmadım. 
Toplam 18 bölüm (ikisi özel bölüm) çekilmiş. Şimdiden iyi eğlenceler



KARAKTERLER






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder