Hakkımda

Fotoğrafım
Merhaba adım Beyza Kitap okumayı, film ve dizi izlemeyi veya müzik dinlemeyi çok severim. Bu benim ilk bloğum olacak bu yüzden biraz heyecanlıyım aslında. Bu blogta kitap, dizi ve film öneri ve yorumlarında bulunmak istiyorum. Umarım beğenirsiniz :D

13 Ağustos 2014 Çarşamba

Hush Hush Serisi (Aaah Patch)


Hush Hush serisi benim en sevdiğim kitap serisidir. Toplam dört kitabı var:
1-Fısıltı
2-Çığlık
3-Sessizlik
4-Final
Okuyunca siz de herkes gibi Patch'e aşık olacaksınız :)
Ben bir yandan hızlı hızlı ne olacağını merak ederek okurken bitmesin diye yavaş yavaş okuma çabası içerisindeydim. Ruh halimi siz düşünün artık :D
Konusuna gelecek olursak;

Kutsal bir yemin
Kovulmuş bir melek
Yasak bir aşk...
Bu seride karşımıza düşmüş meleklerin dünyasına ve Nora ile Patch'in sayfalar geçtikçe büyüyen, tutku dolu aşkına şahit olma imkanı çıkıyor. Kovulmuş bir melek ve ölümlü bir genç kızın birbirine duydukları aşka ve onları ayırmaya çalışan güçlere karşı verdikleri mücadele hem romantik, hem de heyecan verici. Yeri gelince yüzümde aptal bir sırıtış, yeri gelince de kızgın bir yüz ifadesi beliriyordu. Tek başınıza okumanızı öneririm yoksa etraftan değişik bakışlar alabilirsiniz ;)







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder