Hakkımda

Fotoğrafım
Merhaba adım Beyza Kitap okumayı, film ve dizi izlemeyi veya müzik dinlemeyi çok severim. Bu benim ilk bloğum olacak bu yüzden biraz heyecanlıyım aslında. Bu blogta kitap, dizi ve film öneri ve yorumlarında bulunmak istiyorum. Umarım beğenirsiniz :D

13 Ağustos 2014 Çarşamba

Merhaba ;)

Merhaba arkadaşlar;
Bu benim ilk bloğum. Daha ne yapıldığını, ne işe yaradığını bile tam bilmiyorum. Bu yüzden bana bu konuda yardımcı olursanız çok sevinirim :)
Birçok dizi izleyip bir sürü kitap okuyorum. Onlarsız ne yaparım bilmiyorum. Size tavsiye edebileceğim o kadar çok şey var ki...
Arkadaşlarım her zaman böyle şeyleri bana sorar; ne izleyeyim, hangi kitabı alıyım diye. Ben de sadece onları değil herkese bu konudaki düşüncelerimi açıklamak istedim :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder