Hakkımda

Fotoğrafım
Merhaba adım Beyza Kitap okumayı, film ve dizi izlemeyi veya müzik dinlemeyi çok severim. Bu benim ilk bloğum olacak bu yüzden biraz heyecanlıyım aslında. Bu blogta kitap, dizi ve film öneri ve yorumlarında bulunmak istiyorum. Umarım beğenirsiniz :D

15 Ağustos 2014 Cuma

Obsidiyen


Yeni bir kitap yorumuyla karşınızdayım. Obsidiyen Lux serisinin 1. kitabı. Daemon'a aşık olacağınız kitap yani. Ben bir günde bitirmiştim. Sonra neden böyle hızlı bitirdim diye pişman olmuştum açıkçası :D
Bu kitabı bitirir bitirmez d&r'a koşup ikincisini almak istemiştim. Sizin de öyle yapacağınızı umuyorum. 
Zaten kitap bestsellinglere girmiş bir kitap. Yani dünyaca tanınan, bilinen ve beğenilen bir kitap. 
Kitabın büyüsüne kendinizi kaptıracağınıza hiç şüpheniz olmasın. Hatta Katy'de kendinizi bile bulabilirsiniz. O da bizim gibi kitap tutkunu bir kız. Biraz kendi halinde takılmayı seven, çiçeklerle uğraşmaya bayılan, sıradan bir kız. Yani eskiden öyleydi. Daemon'la tanışmadan önce... 
Daemon ise... O nasıl anlatılır ki. Daha çok anlatılmaz yaşanır tarzında biri bence :) Bütün kızları peşinden koşturabileceği karizmaya ve yakışıklılığa sahip biri o. Yeşil gözleri insanı bir boşluğa sürüklüyor sanki...
Bu fantastik/romantik/gençlik türündeki kitabımızı okumanızı şiddetle tavsiye ederim :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder