Hakkımda

Fotoğrafım
Merhaba adım Beyza Kitap okumayı, film ve dizi izlemeyi veya müzik dinlemeyi çok severim. Bu benim ilk bloğum olacak bu yüzden biraz heyecanlıyım aslında. Bu blogta kitap, dizi ve film öneri ve yorumlarında bulunmak istiyorum. Umarım beğenirsiniz :D

18 Ağustos 2014 Pazartesi

THE HEIRS KONUSU


Ben çok beğenmiştim zaten biricik aşkım le min ho oynuyor yani hem de parl shin hye ile daha ne olsun. Vallaha izlerken gözümüz gönlümüz açıldı :) Gerçi sonlarına doğru biraz sıkmıştı ama topladı daha sonradan. Bir de bence çok hızlı aşık oldukar Eun Sang'a. İlk görüşte aşk değildi zaten ama yine de Kim Tan biraz hızlı aşık olmuş gibi geldi bana. Tabi bunlar çok küçük ayrıntılar. Dizi geneli harikaaa. Mutlaka izleyin ;)
  Konusuna gelecek olursak zengin liseli öğrencilerin aşkları, dostlukları ve birbirlerini ile olan ilişkilerini konu olan romantik bir kore dizisi. Biraz Gossip Girl birazda Boys Over Flowers karışımı oldukça başarılı bir lee min ho kore dizisi olarak çok beğenildi. Dizinin ana karakterlerini annesi Empire Grup’un evinde kahya olan ve kendisini fakirlikten hiç kurtulamayacak biri olarak gören Cha Eun Sang ve annesi Empire Grup’un başkanının sevgili olan ve Emprie Grup’un mirasçısı karanlık, tutkulu Kim Tan olacak. Dizinin ana oyuncuları olan liseli öğrencilere ailelerinden büyük miktarlarda servet kalacaktır. Fakat bu büyük miraslara sahip olmak o kadar kolay olmayacaktır. Gerektiğinde üvey abisiyle bile rekabete girecekleri bir mücadeleye başlayacaklardır. Genel başkanın eşi ve sevgilisinin kendi çocuklarını Empire Grup’un tahtına çıkarma çabaları, entrikalar, hüzünler, komik olaylar ve tabii ki aşk dolu bir dizi.

“Hala gençken zengin ol ya da en azından bir hedefin olsun.”






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder